Czy łatwo odkodować obraz na płaszczyźnie? Dziś na zajęciach przekonywaliśmy się o tym. A przy okazji mieliśmy na lekcjach całkiem pokaźny zwierzyniec 😁
Najpierw realizowaliśmy kody, otrzymane na kartkach. W zeszytach pokazały się jelenie...
...wiewiórki...
...i kangury.
A potem zmierzyliśmy się z naprawdę trudnym wyzwaniem: kolejny kod nie był zapisany, tylko czytany przez naszą Panią. Każde "okienko" z kodu Pani czytała nam tylko raz, na przykład: trzy w prawo. Nie macie pojęcia, jaka cisza była w klasie! Okazało się, że narysowaliśmy słonia.
"Na deser" dorysowywaliśmy do swoich słoni dekoracyjne elementy i słuchaliśmy bajki o trzech świnkach i wilku.
To teraz zagadka matematyczna dla Czytelników bloga: ile zwierząt pojawiło się dzisiaj na naszych lekcjach?
Wspaniałe zajęcia :-).
OdpowiedzUsuńSuper zajęcia.
OdpowiedzUsuńCiekawa jestem, czy sami też już próbowaliście coś zakodować.
Wow! Pokaźny zwierzyniec!!!! 🤩 super zajęcia! Trening koncentracji! 🤩
OdpowiedzUsuń